Regulamin Sklepu
§ 1. Warunki ogólne
1. Tkaniny-meblowe.pl prowadzi sprzedaż detaliczna tkaninn oraz akcesoriów tapicerskich. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie do nas.
2. Zamówienia można składać przez całą dobę.
3. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 - 7 dni roboczych. W niektórych przypadkach na tkaniny z fargotexu termin ten może wynosić do 14 dni.
4. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
5. W przypadku większych zamówień zastrzegamy sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach, przy czym opłata za przesyłkę zostanie pobrana tylko raz. Klient może dokonać zakupów dowolnej ilosci produktów. Opłata za dostwę wyszczególniona jest w dziale Wysyłka.
6. Ceny towarów znajdujących się w naszym sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
7. Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Mogą występować niewielkie róznice w odcieniach tkanin na zdjęciach. Spowodowane jest to specyfikacją tkaniny oraz tym że w przypadku niektórych materiałów ze wzgledu na ich strukture nie da się wykonać poprawnego zdjęcia. Różnice w odcieniach moga też występować pomiędzy różnymi partiami tych samych materiałów. Jedynym miarodajnym wskaźnikiem barwy tkaniny jest tylko i wyłącznie oryginalny / fizyczny wzornik tkanin.
8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane po uprzednim kontakcie z Nami.
9. Nasz sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia.
10. Na życzenie klienta po realizacji zamówienia możemy wykasować jego dane z bazy.
11. Zastrzegamy sobie prawo zmiany naszej polityki prywatności bez uprzedzenia.
12. Dniem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu. Zaksięgowanie wpłaty jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Zamówienia które z powodu braku płatności przekroczyly termin 5 dni beda automatycznie usuwane. Aby otrzymac towary zamowione w usunietym zamówieniu bedzie wymagane jego ponowienie. W takim przypadku termin realizacji zaczyna biec od nowa.
13. Klienci którzy zapisali się do opcji " Newsletter" wyrażają tym samym zgodę na otrzymywanie wiadomości oraz materiałów reklamowych od naszej firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
14. Ceny promocyjne nie łączą sie wraz z pozostałymi promocjami.
15. Rabaty udzielane są jedynie przy płatności gotówka lub przelewem tradycyjnym.
16. Zgodnie z Ustawą nr 2011/83/UE z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni (wyjątkiem są tkaniny ucięte na wymiar) od daty odebrania przesyłki. Zgodnie z ustawą firma Tkaniny-meblowe.pl zobowiązana jest do zwrotu wartości zamówienia w ciągu 14 dni od momentu otrzymania od klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna / sprzedaży. Wzór oświadczenia dostępny jest
tutaj.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
17. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
18. Firma Pawertmeble.pl zobowiązuje się do kompleksowej realizacji zamówienia złożonego przez Klienta zgodnie z regulaminem sklepu i terminem realizacji zamówienia określonym przy zamawianym produkcie oraz dostarczenia produktu wolnego od wad chyba że wady te są wyszczególnione w opisie produktu.
19. Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
§ 2. Reklamacje
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sprzedaz@tkaniny-meblowe.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- numer zamówienia stanowiący podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
4. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem klient zobowiązany jest do poinformowania nas o tym fakcie. Jakiekolwiek braki jeśli są wynikiem pomyłki zostaną niezwłocznie przez nas uzupełnione. Gdy zaistnieje fakt błędnie wysłanego odcienia lub rodzaju tkaniny osoba kupująca powinna przygotować paczkę z daną tkaniną która zostanie odebrana przez naszego kuriera i niezwłocznie wymieniona na materiał widniejący w zamówieniu. Zaznaczyć tu należy iż zwracana tkanina nie powinna nosić śladów użytkowania a jej ilość powinna być zgodna z ilością znajdującą się w złożonym zamówieniu.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce ?Rozstrzyganie sporów konsumenckich?.
§ 3. Wyprzedaże / Promocje
1. Ceny promocyjne obowiązują do wyczerpania stanów magazynowych. Ilość produktów w promocji jest ograniczona. Prosimy potwierdzac dostępną ilość. W przypadku braku potwierdzenia wysylamy dostępną ilość a ewentualna różnica w cenie jest zwracana.
§ 4. Warunki zakupu towarów w systemie ratalnym.
1. Zakup towarów w systemie ratalnym
Pawertmeble.pl umożliwia swoim Klientom zakup towarów w systemie ratalnym. Kredytu udziela Alior Bank lub mBank (opcja do wyboru przez klienta) na zasadach określonych w regulaminie banku. Stawki oprocentowania i prowizji dostepne są w załączniku do umowy a także na stronach internetowych banku. Procedura zakupów w systemie ratalnym jest w pełni automatyczna i dokładnie opisana w dziale Jak kupować na raty ?. Obsluga sprzedaży ratalnej prowadzona jest poprzez serwis Dotpay S.A.
2. Prawo do odstąpienia od umowy
Ustawa o kredycie konsumenckim gwarantuje konsumentowi prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od jej podpisania.
3. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku, gdy kredytobiorca chciałby skorzystać z przysługującego mu prawa, musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać niezwłocznie zwrotu wypłaconego kredytu wraz z odsetkami, nie później niż w terminie 30 dni od dostarczenia kredytodawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dla zachowania 14 dniowego terminu jest wystarczające wysłanie pisemnego oświadczenia przed jej upływem.
4. Koszty związane z odstąpieniem od umowy
W związku z odstąpieniem od umowy o kredyt konsumencki, kredytobiorca nie ponosi żadnych kosztów, za wyjątkiem odsetek za okres od dnia wypłaty kredytu do dnia spłaty kredytu. Za dzień spłaty kredytu uważa się dzień, w którym zostały przez konsumenta przekazane kredytodawcy środki pieniężne.
5. Umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorcy a odstąpienie od umowy o kredy konsumencki
Jeżeli umowa o kredyt wiązany (np. kredyt ratalny) została zawarta na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od jej zawarcia. Termin do odstąpienia od umowy jest zachowany, jeżeli konsument przed jego upływem złoży pod wskazany przez kredytodawcę lub pośrednika kredytowego adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Przed zawarciem umowy poza lokalem przedsiębiorcy konsument powinien być poinformowany na piśmie o możliwości odstąpienia od umowy, otrzymać wzór oświadczenia o odstąpieniu, a także potwierdzenie zawarcia umowy, stwierdzające jej datę i rodzaj oraz przedmiot świadczenia i cenę. Jeżeli konsument skorzystał z przyznanego mu prawa do odstąpienia od umowy na nabycie określonego towaru lub usługi, to odstąpienie konsumenta od tej umowy jest skuteczne także wobec umowy o kredyt wiązany. W przypadku wydania zakupionego towaru konsument zobowiązany jest do jego zwrócenia, zaś sprzedawca do niezwłocznego oddania pieniędzy konsumentowi (w terminie nieprzekraczającym 14 dni).
Nasz sklep nigdy NIE udostępniał i NIE będzie w przyszłości udostępniał danych osobowych swoich klientów do celów INNYCH niż związanych z realizacją zamówienia